جک و عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جک و عکس
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1393
بازدید : 90
نویسنده : حسین و محمدکاظم

..

..

..

..

..

..

 داشتم غصه میخوردم

.

.

.

.

.

.

.

توش مو بود دیگه نخوردم

..

..

..

سیب. . .
هلو. . .
موز. . .
انار. . .
خیار. . .
کیوی. . .
انگور. . .
گیلاس. . .
آلبالو. . .
زردآلو. . .
.
.

.

.

.

.

.
.
.
این همه میوه تو چرا شکل شلغم شدی؟ !

..

..

..

 

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
من که با تو تعارف ندارم


اگه چیزی بود همون بالا می گفتم دیگه !!!

..

..

..

 

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را


هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

.

.

.

.
.
.
هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود

..

..

..

 

اگه ایرانسل داری این کد رو وارد کن . تمام تماسهات ، اس ام اسهات با تمام خطوط رایگان میشه.
.
.
.
.
.
.
*۱۴۰*zereshk#

..

..

..

 

آیا میخواهید همیشه و همه جا بدرخشید؟

به خودتان مقداری اکلیل بزنید..

من امتحان کردم خوب جواب داد

..

..

..

به استادم میگم استاد ما نسل سوخته ایم بخدا …

گفت نسل سوخته ماییم شما نسل پدر سوخته اید …

هیچی دیگه تا حالا اینقدر توی زندگیم قانع نشده بودم !

..

..

..

جوانی از بیکاری رفت باغ وحش پرسید:استخدام دارید؟

یارو گفت مدرک چی داری؟ گفت دیپلم!

یارو گفت یه کاری برات دارم،

حقوقشم خوبه پسره قبول کرد.

یارو گفت :

ما اینجا میمون نداریم میتونی بری توی پوست میمون

تو قفس تا میمون برامون بیاد!

چند روزی گذشت یه روز جمعه که شلوغ شده بود،

پسره توی قفس پشتک وارو میزد

از میله ها بالا پائین میرفت.

جوگیر شد زیادی رفت بالا از اون طرف افتاد تو قفس شیره!

داد زد کمکککککککک

شیره افتاد روش دستشو گذاشت رو دهنش گفت،

آبرو ریزی نکن من لیسانس دارم..!

..

..

..

هرکس به طریقی دل ما میشکند …

خدارو شکر تنوع زیاده حوصلمون سر نمیره

..

..

..

تموم شد



:: برچسب‌ها: جک و عکس , خنده دونی , لوکس بلاگ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: